Site-ul www.chocoland.ro este proprietatea ALEMI COM SRL, organizata conform legilor din Romania, cu sediul social in Aleea Lacramioarelor, nr.1, bl.9, etaj 1, scada D, ap. 65, Ploiesti, jud. Prahova, Romania, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu nr. J29/1090/11.04.2008, CUI RO23707877, adresa email: contact@chocoland.ro, Cont Bancar: RO08 RZBR 0000 0600 1186 6065 deschis la Raiffeisen Bank Romania (denumita in continuare CHOCOLAND).
Prezentul document impreuna cu Politica de Confidentialitate si Politica de cookie-uri pun la dispozitia tertilor regulamentul privind termenii si conditiile care guverneaza utilizarea site-ului www.chocoland.ro. Utilizarea SITE-ului asa cum este definit mai jos (incluzand accesul, navigarea, achizitionarea produselor si serviciilor disponibile) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document, precum si a politicilor si informatiilor afisate pe SITE, inclusiv termeni si conditii speciale, cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.
Site-ul www.chocoland.ro este un site de comert electronic care ofera spre vanzare prin intermediul Internetului cadouri personalizate si nepersonalizate.
CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic acesti Termeni si Conditii, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care puteti utiliza SITe-ul. În cazul oricarei astfel de modificari, CHOCOLAND va afisa versiunea modificată a Termenilor si Conditiilor, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei document.
- Definitii
SITE: Domeniul: www.chocoland.ro si subdomeniile acestuia.
CONTINUT are urmatoarea definitie:
- toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
- continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR, MEMBRILOR sau CLIENTILOR sai de catre CHOCOLAND prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al CHOCOLAND UTILIZATORULUI, MEMBRILOR sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate de catre acesta;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de CHOCOLAND intr-o anumita perioada;
- informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care CHOCOLAND are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si care apar pe SITE;
- date referitoare la CHOCOLAND sau alte date privilegiate ale acesteia.
SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ului, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand totodata si alte mijloace de comunicare la distanta (de ex. telefonic).
UTILIZATOR – Persoana fizica sau juridica (de drept public sau privat) care are sau obtine acces la CONTINUT ca vizitator al site-ului pentru vizualizarea acestuia, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) fara sa implice existenta unui acord scris de utilizare intre CHOCOLAND si fara sa necesite neaparat crearea si utilizarea unui CONT. Utilizand website-ul www.chocoland.ro, UTILIZATORUL este implicit de acord cu prezentele “Termeni si Conditii”. In caz contrar acesta are dreptul de a renunta oricand la utilizarea acestui SITE.
MEMBRU – Persoana fizica sau juridica (de drept public sau privat) care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre CHOCOLAND si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
CLIENT – Persoana fizica sau juridica (de drept public sau privat) care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU si lansarii si primirii unei comenzi.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul catre zone restrictionate ale SITE-ULUI prin care se face accesul la SERVICIU.
DOCUMENT – prezentul fisier “Termeni si Conditii”
COMANDA – exprimarea dorintei de achizitionare a unuia sau mai multor produse si/sau servicii prin intermediul site-ului www.chocoland.ro, realizata de un CLIENT care isi doreste ca produsul(ele) respective sa fie livrate la adresa mentionata in formularul de contact.
COMANDA SPECIALA – este o COMANDA de produse personalizate sau confectionate la cerere, in cantitati sau dimensiuni diferite fata de cele aflate in stoc, care pot fi realizate cu elemente din design-ul produselor prezentate pe SITE sau care incorporeaza anumite imagini trimise de catre CLIENT.
CONTRACT LA DISTANTA – conform definitiei cuprinse in O.G.34/2014, art. 2 pct. 7, contractul la distanta este încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul; este COMANDA realizata pe site-ul www.chocoland.ro si confirmata de catre ALEMI COM SRL verbal (telefonic) sau electronic (email), fara a necesita o confirmare de primire din partea cumparatorului. Comanda neconfirmata de catre ALEMI COM SRL nu are valoarea unui Contract.
NEWSLETTER /ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre CHOCOLAND intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea CHOCOLAND cu referire la informatiile continute de acesta (mentinere preturi, promotii, lichidare stocuri, etc.) daca anumite situatii aparute necesita schimbari inopinate.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre CHOCOLAND de la/catre CLIENT, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre CHOCOLAND sau prin sistemele ramburs ale firmelor de curierat, indiferent de modalitatea de livrare.
Comandarea oricarui produs si/sau serviciu de pe SITE implica acceptarea prezentului DOCUMENT. Fiecare CLIENT isi da acordul prin bifarea casutei „Sunt de acord cu ‘Termenii si Conditiile” inainte de confirmarea efectiva a comenzii. Tranzactiile sunt conforme cu conditiile stipulate de art 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Confirmarea unei comenzi (prin click pe butonul „Plaseaza comanda”), are statut de semnatura electronica, in sensul art.4 pct.3 din Legea semnaturii electronice nr. 455/2001, avind aceeasi valoare cu o semnatura olografa.
Prezentul DOCUMENT are rol de contract intre CHOCOLAND si CLIENT si se aplica tuturor comenzilor realizate prin intermediul SITE-ului. Clientul se obliga sa ia la cunostinta prezentele “Termeni si conditii” inainte de a realiza o COMANDA.
- General
2.1. DOCUMENTUL stabileste termenii si conditiile de utilizare ai SITE-ULUI/ CONTINUTULUI/ SERVICIULUI de catre UTILIZATOR, MEMBRU sau CLIENT, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre CHOCOLAND si acesta. Prezentele termeni si conditii contin dispozitii obligatorii pentru orice UTILIZATOR inregistrat sau neinregistrat pe SITE.
2.2. Accesarea, vizitarea si vizualizarea CONTINUTULUI acestui SITE este permisa tuturor UTILIZATORILOR, statutul de MEMBRU al acestui site este la libera alegere. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea continutului si a SERVICIULUI, implica aderarea MEMBRULUI sau CLIENTULUI la prezentele “TERMENI SI CONDITII” in afara de cazul in care continutul respectiv nu are alte conditii de folosire distinct si separat formulate. CLIENTUL se obliga sa urmareasca permanent actualizarile si completarile capitolului “TERMENI SI CONDITII”. In cazul aparitiei unor neintelegeri se aplica capitolul “TERMENI SI CONDITII” valabil in momentul aparitiei neintelegerii intre parti si a notificarii acesteia in scris catre CHOCOLAND, cu confirmare de primire.
2.3. Accesul la SERVICIU se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.chocoland.ro.
2.4. Prin folosirea SITE-ULUI/ CONTINUTULUI sau SERVICIULUI, UTILIZATORUL/ MEMBRUL sau CLIENTUL este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg din folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse de catre acesta SITE-ULUI/ CONTINUTULUI/ SERVICIULUI, CHOCOLAND sau oricarui alt tert cu care CHOCOLAND are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
2.5. In cazul in care UTILIZATORUL/ MEMBRUL/ CLIENTUL nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru DOCUMENT, atunci:
2.5.1. Acesta renunta la accesul la SERVICIU si la alte servicii oferite de CHOCOLAND prin intermediul site-ului, la primirea de newslettere/ alerte si/sau comunicari din partea CHOCOLAND de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara sa implice nici o garantie ulterioara din partea CHOCOLAND.
2.5.2. CHOCOLAND va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.5.3. CLIENTUL/ MEMBRUL poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta DOCUMENTUL, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze CHOCOLAND sau sa foloseasca legaturile (link-urile) din continutul primit de la CHOCOLAND destinate acestui scop.
2.7. CLIENTUL nu poate sa revoce unilateral acordul exprimat in favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derularii unui CONTRACT sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate fata de CHOCOLAND.
2.8. In cazul in care CLIENTUL a achitat contravaloarea tuturor CONTRACTELOR neonorate fata de CHOCOLAND si isi revoca acordul exprimat in favoarea DOCUMENTULUI pe perioada derularii unei COMENZI, CHOCOLAND va anula COMANDA acestuia fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.9. Statutul de MEMBRU/ CLIENT este adresat doar persoanelor fizice care au cel putin 18 ani, care s-au inregistrat corespunzator si care nu au fost suspendate sau inlaturate de catre CHOCOLAND din baza de date, indiferent de motiv. Posibilitatea de a comanda online pe acest SITE este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind MEMBRU, acestia confirma ca indeplinesc toate conditiile mentionate, inclusiv pentru livrarea pe orice teritoriu din afara Romaniei pentru optiunea de livrare internationala.
- Continut
3.1. Tot continutul, incluzand, dar nelimitandu-se la imagini statice/ dinamice, stilizate, logo-uri, grafica, simboluri comerciale, texte si/sau continut multimedia prezentate pe SITE, sunt proprietatea intelectuala a CHOCOLAND sau, cand este cazul si se mentioneaza expres, a unor terti (caz in care continutul poate fi urmat de titlul de proprietate original si/sau de orice alta nota ceruta de proprietarul de drept al respectivului continut, pentru care CHOCOLAND se obliga sa detina licenta de utilizare si/sau publicare).
CONTINUTUL este protejat conform drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Design-ul site-ului este proprietatea SC ALEMI COM SRL, protejata de Legea dreptului de autor si a proprietatii intelectuale si industriale. Folosirea fara acordul scris al ALEMI COM SRL a oricaror elemente mentionate se pedepseste conform legilor in vigoare. Programele informatice folosite pe acest site sunt proprietatea ALEMI COM SRL (sau a furnizorilor sai de programe) si sunt protejate de Legea dreptului de autor.
3.2. UTILIZATORULUI, MEMBRULUI sau CLIENTULUI nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de CHOCOLAND, includerea oricarui continut in afara site-ului CHOCOLAND, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al CHOCOLAND asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al CHOCOLAND.
3.3. Orice continut la care MEMBRUL sau CLIENTUL are sau/si obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta DOCUMENTULUI, caz in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre CHOCOLAND si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea CHOCOLAND cu referire la acel continut.
3.4. UTILIZATORUL/ MEMBRUL/ CLIENTUL poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile DOCUMENTULUI.
3.5. In cazul in care CHOCOLAND confera MEMBRULUI sau CLIENTULUI dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care MEMBRUL are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea CHOCOLAND pentru respectivul MEMBRU, CLIENT sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
3.6. Nici un continut transmis catre UTILIZATOR, MEMBRU sau CLIENT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea CHOCOLAND si/sau al angajatului CHOCOLAND care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
3.7. Este interzisa orice fel de utilizare a CONTINUTULUI in alte scopuri decat cele permise expres prin DOCUMENT sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
3.8. In cazul onorarii unei Comenzi speciale care foloseste alte imagini decat cele regasite in design-ul produselor de pe SITE, CLIENTUL garanteaza ca este proprietarul imaginilor transmise, conceptului, ca este imputernicit sa le foloseasca, ca dispune de toate drepturile de autor pentru a solicita realizarea comenzii. CLIENTUL garanteaza ca imaginile sunt conforme cu legile, nu violeaza drepturile de proprietate intelectuala si nu au un continut ilicit, nu prezinta incitare la ura, violenta, etc.
3.9 CLIENTUL este exclusiv responsabil pentru fisierele/imaginile incarcate pe SITE. In acest sens CLIENTUL garanteaza ca orice fisier (imagini, text, etc.) incarcat pe SITE este proprietatea acestuia sau este imputernicit sa le foloseasca si dispune de toate drepturile de autor pentru a solicita realizarea comenzii, are toate permisiunile necesare conform certintelor legale sa distribuie, sa transfere sau sa stocheze respectivele fisiere/imagini pe SITE sau sa le faca disponibile in orice fel in cadrul folosirii SITE-ului sau plasarii de COMENZI. CLIENTUL garanteaza ca imaginile sunt conforme cu legile, nu violeaza drepturile de proprietate intelectuala si nu au un continut ilicit, nu prezinta incitare la ura, violenta, etc.
- Contact
4.1. CHOCOLAND publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre CLIENT sau MEMBRU.
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau detaliile serviciului prezentate pe site, MEMBRUL sau CLIENTUL permite CHOCOLAND sa il contacteze prin orice mijloace disponibile, incluzand mijloacele electronice.
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta un angajament de nici un fel din partea CHOCOLAND de a contacta MEMBRUL sau CLIENTUL.
4.4. Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate CHOCOLAND se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil MEMBRULUI sau CLIENTULUI si CHOCOLAND, considerandu-se astfel ca acesta consimte la primirea notificarilor din partea CHOCOLAND prin modalitati electronice si/sau telefonice, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
4.5. CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).
- Newslettere si alerte
5.1. In momentul care MEMBRUL sau CLIENTUL isi creaza un cont pe site, prin acceptarea DOCUMENTULUI “TERMENI SI CONDITII”, poate opta si pentru primirea de NEWSLETTERE si/sau ALERTE din partea CHOCOLAND, daca acest lucru este disponibil.
5.2. Datele preluate de la MEMBRU in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor pot si vor fi folosite de catre CHOCOLAND in limitele “Politicii de confidentialitate”.
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre MEMBRU sau CLIENT se poate face in orice moment astfel:
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.
5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea CONTULUI.
5.3.3. Prin contactarea CHOCOLAND, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru DOCUMENT.
5.5. CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date a oricarui MEMBRU sau CLIENT care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara niciun angajament ulterior din partea CHOCOLAND, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
5.6. CHOCOLAND nu va include in newslettere si/sau alerte transmise MEMBRULUI sau CLIENTULUI nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al CHOCOLAND la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.
- Politica de confidentialitate si de securitate a datelor cu caracter personal
Te rog sa parcurgi Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul DOCUMENT.
Vezi Politica de Cookie-uri, care face parte din prezentul DOCUMENT.
- Politica de vanzare online
7.1. Accesul la serviciu
7.1.1. Accesul la SERVICIU este permis oricarui UTILIZATOR sau MEMBRU care poseda sau isi creeaza un CONT.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la SERVICIU, MEMBRUL va trebui sa accepte prevederile prezentului DOCUMENT.
7.1.3. CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a limita accesul CLIENTULUI la SERVICIU si chiar de a sterge CONTUL acestuia in cazul in care considera ca in baza comportmentului avut de catre CLIENT, accesul si existenta CONTULUI CLIENTULUI ar putea prejudicia in vreun fel CHOCOLAND. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea CLIENTULUI in acest sens.
7.1.4. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi CLIENTI/ MEMBRI. Fiecare MEMBRU/CLIENT poate avea un singur CONT.
7.1.5. In cazul in care se descopera accese partajate de acest gen, CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul CLIENTULUI la CONTINUT sau SERVICIU.
7.2. Produse si servicii
7.2.1. CHOCOLAND poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care CHOCOLAND are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul SERVICIULUI sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI.
7.2.3. CHOCOLAND poate limita capacitatea de achizitionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor CLIENTI.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si sunt preturi de vanzare finale catre CLIENTI.
7.2.5. Discount-urile, reducerile si promotiile nu sunt cumulative. Se pastreaza intotdeauna reducerea cu valoarea cea mai mare, valabila in momentul emiterii comenzii.
Tariful unui produs afisat pe site taiat cu o linie si urmat de un pret mai mic semnifica pretul de vanzare initial si cel cu discount in cadrul unei promotii, la un moment dat. Aceste tarife au caracter pur informativ si pot suferi modificari in orice moment.
7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de catre CLIENT in formularul destinat acestui scop. CHOCOLAND nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de CLIENT pentru factura. In cazul in care plata se face prin card bancar, comanda va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre CLIENT. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata in contul CLIENTULUI nefiind transferata in conturile CHOCOLAND.
7.2.7. Plata prin transfer bancar (ordin de plata), se face numai pe baza emiterii unei facturi proforme care va fi primita prin email. In acest caz, produsele vor fi rezervate in stoc timp de trei zile lucratoare pana la confirmarea platii de catre banca. Daca plata nu este confirmata, rezervarea comenzii se va sterge din sistem.
In cazul platilor online sau in cont bancar, CHOCOLAND nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de catre CLIENT, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai CLIENTUL.
7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site si vanzarea lor (texte /imagini statice / dinamice, greutate produse, caracteristici, stocuri, /prezentari multimedia/ link-uri catre alte site-uri partenere, etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea CHOCOLAND, acestea fiind cu titlu de prezentare. CHOCOLAND poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment, poate intrerupe vanzarea unor produse sau extinde/ restrange numarul lor (serii limitate), fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un actual sau potential CLIENT.
7.2.9. In descrierea si prezentarea imaginii produselor sau serviciilor, CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii, etc.) care nu sunt incluse in costurile produselor respective si care nu vor fi livrate la cumpararea produselor de pe SITE. Fotografiile produselor afisate pe SITE pot avea mici diferente fata de produsele reale (culoare, nuante, etc) datorita luminii in momentul fotografierii si interfetei electronice de prezentare, dar CHOCOLAND depune toate eforturile pentru ca fotografiile sa reflecte cat mai real produsele comandate. Diferentele care pot aparea depind de asemenea de specificatiile tehnice si de reglajele monitorului utilizat. De asemenea, pot exista diferente intre produsul disponibil in campul de previzualizare / pagina de prezentare si produsele personalizate in forma finala, aceste diferente fiind atribuite in principal (dar nu limitativ), urmatoarelor situatii: (i) tipul de produs (spre exemplu, produsele din lemn, piele naturala pot sa prezinte mici imperfectiuni din fabricatie care nu sunt considerate ca fiind defecte ale produsului); (ii) detaliile tehnice ale aparaturii folosite in procesul de personalizare (de ex, intensitatea gravurii poate sa difere), (iii) luminozitatea pozelor transferate pe diverse suprafete (in functie de tehnica de personalizare, materialul utilizat dar si calitatea pozelor, pot aparea diferente de nuanta/intensitate/luminozitate), (iv) alte cauze inerente in procesul de personalizare (produsele personalizate fiind realizate manual). Situatiile care implica reclamatii cu privire la cele constate in prezenta clauza vor fi analizate de la caz la caz si Chocoland isi rezerva dreptul de a nu le considera ca fiind defecte ale produselor, prin urmare sa nu fie acceptat returul / returnarea contravalorii acestora.
7.3. Valabilitatea si disponibilitatea produselor si serviciilor
7.3.1. CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.
7.3.2. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil.
Produsele pot aparea pe SITE cu urmatoarele specificatii:
- In stoc – produsul este disponibil in stoc si se poate livra in urma trimiterii COMENZII si confirmarii de catre CHOCOLAND conform termenelor specificate la momentul plasarii comenzii sau comunicate ulterior de catre CHOCOLAND si in limita stocului fizic existent. Stocul este actualizat cel putin o data pe saptamana. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare umana, etc) si plata s-a efectuat, CHOCOLAND va returna banii CLIENTULUI.
- Stoc epuizat – produsul nu este disponibil si nici nu sunt informatii precise privind revenirea in stoc
- Disponibil / Livrare in 1-2 saptamani/ Disponibil la Comanda pentru Comenzi speciale – produsul poate fi livrat in baza unei comenzi ferme, in termenul si conditiile agreate in momentul confirmarii comenzii. Pentru achizitionarea produselor pe baza de comanda, in functie de valoarea acesteia, se poate solicita achitarea unui avans de cel putin 50% din valoarea produselor. Daca printr-o eroare unul dintre produsele comandate nu mai poate fi livrat (eroare de stoc, eroare tehnica, umana, etc.) si plata s-a efectuat online sau in contul bancar, CHOCOLAND va returna banii CLIENTULUI pentru produsul in cauza.
In cazul produselor personalizate nu se poate realiza returul acestora tinand cont de caracterul lor unic care face imposibila vandabilitatea catre alti clienti. In acest caz returul se poate realiza doar ca urmare a constatarii unor vicii de fabricatie, conform art 7.9.1.
CHOCOLAND nu este raspunzator de fluctuatiile stocurilor furnizorilor si nu poate fi tras la raspundere in cazul in care un produs sau partile componente ale acestuia dispar din oferta furnizorilor sau sub-furnizorilor sai.
7.3.3. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul in care se face COMANDA, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
7.3.4. Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o COMANDA emisa si confirmata nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
7.3.5. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
7.3.6. CLIENTUL poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre plasarea comenzii si transformarea acesteia in contract conform art 7.4.9, , atunci cand este contactat de catre, sau contacteaza CHOCOLAND pentru a anula comanda, conditionat de faptul ca produsele sa nu fi fost personalizate/finalizate pana la momentul notificarii anularii sau modificarii acestora. In cazul in care plata s-a efectuat cu cardul, se aplica prevederile pct. 7.4.6.
7.4. Comanda online
7.4.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE.
7.4.2. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui DOCUMENT si COMANDA LANSATA/EMISA/ PLASATA.
7.4.3. Prin lansarea comenzii, CLIENTUL consimte ca CHOCOLAND poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de CHOCOLAND (telefonic sau email) pentru confirmarea personala a comenzii in urmatoarele scopuri:
- 7.4.3.1. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de catre CLIENT.
- 7.4.3.2. Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate, incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
- 7.4.3.3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
In cazul in care COMANDA nu poate fi confirmata din diverse motive (tehnice, umane, forta majora, etc.) in cel mult 3 (trei) zile lucratoare, aceasta este anulata automat de sistem. Clientii accepta ca CHOCOLAND nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.
7.4.4. CHOCOLAND va denunta unilateral si va anula automat o comanda efectuata de catre CLIENT, chiar si fara o notificare prealabila adresata CLIENTULUI, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii:
- 7.4.4.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului CLIENTULUI, a tranzactiei, in cazul platii online;
- 7.4.4.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de CHOCOLAND, in cazul platii online;
- 7.4.4.3. Datele furnizate de catre CLIENT pe site sunt incomplete sau incorecte;
- 7.4.4.4. Activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea CHOCOLAND si/sau partenerilor acestuia.
- 7.4.4.5. Existenta unei livrari nereusite catre acelasi client din motive ca refuz plata contravaloare comanda, destinatar negasit la adresa, destinatar nu raspunde la telefon, sau daca clientul este in lista de neplatitori (clientul este introdus automat in aceasta lista din motive obiective: refuzul primirii coletului, anularea comenzii dupa finalizarea acesteia din motive nejustificate, etc.)etc.;
- 7.4.4.6. Pentru alte motive obiective.
7.4.5. CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat conform 7.4.3., conditionat de faptul ca produsele din comanda nu fi fost finalizate / in lucru.
7.4.6. In cazul in care CLIENTUL renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului CLIENTULUI a autorizat tranzactia bancara, in sensul blocarii in contul CLIENTULUI a contravaloarii produselor si serviciilor achizitionate de catre acesta, suma aceasta va fi deblocata de catre CHOCOLAND in maxim 10 de zile de la data la care CHOCOLAND a luat la cunostinta de acest fapt.
7.4.7. In cazul in care unele produse comandate de catre CLIENT printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, CHOCOLAND va informa CLIENTUL asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul CLIENTULUI a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul CLIENTULUI, in maxim 10 zile de la data la care CHOCOLAND a luat la cunostinta acest fapt SAU inlocuirea produselor cu alte produse aflate in stoc.
7.4.8. O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va anula comanda care nu corespunde cu dorintele sale si va face o noua comanda in sistem, conditionat de faptul ca produsele din comanda initiala sa nu fi fost deja procesate/finalizate.
7.4.9. Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care CHOCOLAND informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa (telefonic sau prin email-ul de confirmare al comenzii), comanda acestuia devine CONTRACT la Distanta, conf. O.G.34/2014 art. 2 pct. 7.
7.4.10. Detaliile de livrare a produselor, incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea CHOCOLAND, timpul de livrare afisat in pagina produsului sau pe website-ul Chocoland fiind un timp de livrare estimativ, orice intarziere nefiind un motiv ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii obligatiilor cu privire la livrarea produselor.
7.4.11. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii. Se vor lua in considerare noile date modificate pentru contractele viitoare si, in masura in care este posibil, pentru livrare si contact pentru contractele in curs de derulare.
7.4.12. In cazul in care CLIENTUL plaseaza o comanda cu optiunea de ridicare si plata de la sediu, comanda se va procesa si finaliza dupa momentul in care ajunge CLIENTUL la sediu in vederea confirmarii comenzii. In acest caz, timpul estimat de prelucrare si finalizare a comenzii fiind de aproximativ 30 de minute, cu exceptia cazului in care se comunica altfel de catre reprezentantii Chocoland. In cazul in care comanda este plasata cu optiunea de ridicare de la sediu si plata se face cu cardul online, comanda va fi pelucrata fara a fi necesara prezenta CLIENTULUI la sediu iar CLIENTUL va fi notificat automat imediat ce comanda a fost finalizata pentru a putea fi ridicata de la sediu.
7.5. Comanda telefonica
7.5.1. CLIENTUL /MEMBRUL nu poate efectua comenzi telefonice, ci poate fi doar ajutat sa isi creeze un cont pe SITE si sa plaseze o comanda online.
7.6. Contract si finalizare
7.6.1. CHOCOLAND va include in coletul expediat catre CLIENT si/sau in format electronic toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT.
7.6.2. CHOCOLAND va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului in care se afla comanda sau contractul la distanta.
7.6.3. Contractul la distanta la care se adauga documentele care atesta livrarea catre CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea CHOCOLAND, devine Contract onorat.
7.7. Transport/Livrare
7.7.1. CLIENTUL are la dispozitie ca modalitate de transport a produselor/serviciilor achizitionate livrarea prin intermediul unei firme de curierat rapid.
Costul livrarii depinde de greutatea valoarea comenzii si este specificat la momentul plasarii COMENZII.
Comenzile cu o valoare a produselor comandate mai mare de 250 lei (maxim 3 kg cantarite sau volumetrice, per destinatie), beneficiaza de transport gratuit prin serviciul de curierat rapid in localitatile principale din lista de locatii a curierului sau conform specificatiilor firmei de curierat la momentul relevant.
Comenzile sosite incepand cu vineri dupa ora 14:00 si pana luni dimineata ora 10:00 vor fi procesate luni, in ordinea sosirii. In cazul in care volumul comenzilor depaseste capacitatea noastra de procesare, acestea vor fi procesate in urmatoarea zi. Comenzile speciale vor avea conditii separat stabilite pentru plata si livrare, in functie de specificul acestora.
Pretul total al serviciilor de transport si livrare se calculeaza la momentul in care se face comanda in functie de greutatea totala a comenzii, sau, daca este cazul, in functie pretul total al acesteia.
CHOCOLAND estimeaza pe baza unor indicatori agreati cu firma de curierat costul transportului si al livrarii. Clientul accepta prin plasarea comenzii aceste estimari, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost. In consecinta, Clientul nu poate solicita un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masuratori proprii ale coletului.
7.7.2. Livrarea se va face prin serviciul de curierat rapid, iar comanda ajunge la CLIENT in termenul estimat de livrare indicat in pagina produsului la momentul plasarii comenzii si se calculeaza din momentul primirii pe email a confirmarii de inregistrare a comenzii pentru produsele aflate in stoc. Termenul este unul estimat si poate suferi modificari, inclusiv in functie de gradul de incarcare a rutelor de destinatie si volumul de livrari ale firmei de curierat, urmand ca pentru produsele care nu se mai afla in stoc sau pentru comenzile speciale sa se agreeze impreuna cu CLIENTUL un alt termen de livrare, agreat in prealabil cu CHOCOLAND la plasarea COMENZII. Odata preluata comanda de catre curier, CHOCOLAND nu are nicio obligatie de a urmari comanda/contacta curierul in vederea clarificarii oricaror detalii cu privire la statusul livrarii comenzii, cu toate acestea, CHOCOLAND va oferi CLIENTULULUI suportul necesar si rezonabil in vederea clarificarii statusului acesteia cu curierul.
7.7.3. In cazul in care produsul poate fi livrat cu depasirea termenului agreat expres in scris intre Client si Chocoland, CHOCOLAND va informa Clientul prin e-mail, cu aplicarea prevederilor art. 7.8.3, caz in care Clientul poate renunta in scris la comanda, iar in eventualitatea in care plata a fost efectuata prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 10 de zile de la data renuntarii.
CHOCOLAND va depune toate eforturile pentru respectarea termenelor de livrare estimate mentionate pe site. Totusi, CHOCOLAND nu poate fi responsabila pentru eventualele intarzieri de livrare sau pierderi de colete provocate de catre un tert sau de catre consumator sau de o cauza care nu este in controlul direct al Chocoland, inclusiv cauze imprevizibile, cauze insurmontabila precum cazul fortuit sau cazuri de forta majora.
In cazul nereceptionarii coletului in cadrul termenelor indicate, vom investiga impreuna cu societatea de curierat motivele care au determinat acest lucru. Pe parcursul acestei perioade, nici o returnare a costurilor nu va putea fi efectuata.
7.8.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare estimat pentru produsele aflate in stoc indicat la art. 7.7.2, CHOCOLAND isi rezerva dreptul sa livreze comanda chiar cu depasirea termenului de livrare estimat, in cazul in care Chocoland nu a fost contactat in scris de catre CLIENT cu privire la anularea comenzii datorita depasii termenului de livrare. In situatii particulare, Chocoland poate informa CLIENTUL in prealabil cu privire la intarzierea livrarii comenzii in cazul in care comanda nu a fost procesata in vederea stabilirii de comun acord a unui nou termen de livrare sau anularea comenzii / returnarea contravalorii acesteia in cazul in care a fost achitata. Lipsa primirii de catre CHOCOLAND a unui raspuns din partea CLIENTULUI cu privire la intarzierea livrarii sau imposibilitatea contactarii CLIENTULUI la datele de contact indicate sau lispa unui raspuns in urma apelului telefonic, se va considera ca accept tacit al CLIENTULUI pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, iar termenul de livrare estimat a fost depasit cu minim 3 (trei( zile lucratoare) CHOCOLAND va inapoia sumele platite conform art. 7.7.3. In orice situatie in care termenul de livrare estimat a fost deposit, Chocoland poate (la libera discretie fara a isi asuma o obligatie in acest sens) sa propune solutii de recompensare in cazul in care CLIENTUL accepta preluarea comenzii avand termenul de livrare estimat depasit (de exemplu vouchere cadou / reducere la urmatoarele comenzi plasate pe website).
7.8. Calitate si garantii
7.8.1. Fiecare produs comercializat beneficiaza de termenul de garantie in conformitate cu legislatia romana in vigoare si in conditiile mentionate de aceasta, garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare MEMBRU sau CLIENT poate solicita, in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia conform articolelor prezentului DOCUMENT.
Avand in vedere natura produselor de cadouri personalizate, CHOCOLAND nu poate acorda garantie pentru folosirea acestora de catre clienti mai mult decat cea mentionata de lege.
Anumite produse pot beneficia de o garantie contractuala si acest lucru va fi mentionat daca este cazul in capitolul cu detaliile produsului la momentul vanzarii sale exclusive pe SITE. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si componentelor acestora mentionate de catre producatori si furnizori si nici un CLIENT nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea existenta. Acest lucru inseamna ca garantia produselor oferita de catre CHOCOLAND este cea oferita de catre furnizorii CHOCOLAND, care este de 30 de zile de la data livrarii, in cazul in care nu este mentionat alt termen de garantie in pagina de descriere a produsului.
La solicitarea garantiei este necesara trimiterea de catre CLIENT a produselor cu defectiuni impreuna cu accesoriile si documentele insotitoare aferente. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acestea, produsele pot fi returnate expeditorului fara a i se solutiona garantia. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, taieri, produsele utilizate in conditii neadecvate (expunerea in mediu parfumat sau in alte conditii improprii, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), expunerea la lichide sau alte substante, contactul cu substante chimice.
Garantia devine nula in urmatoarele situatii:
- produsele sunt deteriorate din cauza unei exploatari necorespunzatoare, abuzive, sau intretinerii improprii.
- daca un produs este folosit in alte scopuri decat cel pentru care a fost proiectat si este adus la reparat in garantie se va examina starea lui, se va identifica motivul defectarii.
- daca s-au executat interventii asupra produsului de catre o persoana neautorizata.
- produsul prezinta daune provocate de intemperii, incendii, tensiuni electrice accidentale.
- garantia nu se acorda produsului deteriorat in urma unei lovituri daca se demonstreaza ca problema aparuta nu se datoreaza unor defecte de fabricatie sau de material va vom informa asupra costurilor reparatiei.
- clientul va suporta costurile oricarei solicitati nefondate.
7.8.2. CHOCOLAND nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe SITE. In cazul in care CHOCOLAND nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre acest lucru, la data la care CHOCOLAND ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre CHOCOLAND in termen de maximum 30 zile de la lansarea comenzii, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.
7.9. Returnarea produselor
RETURUL PRODUSELOR PERSONALIZATE
Conform prevederilor legale (OUG 130/2000) si TERMENILOR SI CONDITIILOR, produsele personalizate nu pot fi returnate (in cazul unui retur acestea sunt distruse / casate, fiind realizate dupa specificatiile clientului).
7.9.1 In mod exceptional, CLIENTUL CHOCOLAND poate returna produsele personalizate achizitionate prin intermediul unui CONTRACT la distanta, in urmatoarele situatii:
7.9.1.1 Coletele prezinta deteriorari severe sau produsele prezinta defecte de fabricatie;
In cazul in care coletul adus de catre curier prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului.
Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/ murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
7.9.1.2 Produsele livrate nu corespund cu produsele din comanda confirmata (sunt personalizate gresit, incurcate);
In cazul in care produsele sunt livrate gresit (produsele sunt personalizate cu datele unor terti), CLIENTUL va notifica CHOCOLAND cu promptitudine in vederea remedierii situatiei si va urma intocmai instructiunile comunicate de catre CHOCOLAND (returul/distrugerea informatiilor cu privire la tertii respectivi) neavand niciun drept asupra datelor/produselor respective care nu-i apartin. In acest caz, Chocoland va inlocui gratuit produsele si isi rezerva dreptul sa solicita returnarea coletului cu produsele eronate.
7.9.1.3 Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
Nu se considera specificatii eronate diferente minore de dimensiune / culoare care nu afecteaza vizibil produsul final si care pot aparea din cauze neimputabuile Chocoland (ex. lot de productie diferit).
Incidenta situatiilor descrise in baza articolului 7.9.1 de mai sus care pot fi considerate motive acceptate de retur / inlocuire a produsului si / sau returnarea contravalorii produselor in cauza trebuie semnalata imediat dupa receptia coletului de catre Client, prin orice mijloace (telefonic, email, messenger) si transmiterea tuturor informatiilor necesare (inclusive fotografii) cu privire la produsele in cauza in vederea analizarii situatiei. Chocoland isi rezerva dreptul sa refuze solutionarea / returul produselor in cazul in care incidenta situatiilor descrise in art. 7.9.1 au fost semnalate de catre Client dupa expirarea unei perioade de 10 zile de la data receptionarii Coletului si/sau refuzul de a transmite informatiile necesare solicitate de catre Vanzator in vederea evaluarii situatiei.
REGULI GENERALE RETUR
7.9.1.4. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, cu exceptia produselor personalizate care nu pot fi returnate conform prevederilor legale si a TERMENILOR. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca pe cat este posibil in ambalajul original, dar cu toate accesoriile si documentele, inclusive formularul de retur si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi, fara sa fi fost purtate sau folosite de nici un fel (spalate, impregnate cu parfum sau odorizante de camera, etc), trebuie sa fie complete (impreuna cu toate accesoriile si etichetele sale). Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
7.9.2. CLIENTUL este obligat sa notifice CHOCOLAND intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor si comunicarea acestui fapt catre CHOCOLAND.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a CHOCOLAND in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
7.9.3. CLIENTULUI care a notificat CHOCOLAND conform art 7.9.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la CHOCOLAND in maxim 14 zile lucratoare de la data receptionarii produselor, bineinteles cu expedierea notificarii (cu confirmare de primire din partea CHOCOLAND si trimitere prin curier), in caz contrar CHOCOLAND considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Produsele se vor trimite cu toate documentele primite care l-au insotit si cu formularul de retur disponibil pe platforma Chocoland. Utilizarea serviciilor de curierat permit urmarirea coletului, dar CHOCOLAND nu este responsabila pentru coletele pierdute pe drumul de retur al produselor.
7.9.4. CLIENTUL CHOCOLAND nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- 7.9.4.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 7.9.1.3.
- 7.9.4.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta la 7.9.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile lucratoare prevazute conform art 7.9.2, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
- 7.9.4.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 7.9.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- 7.9.4.4. Conf.O.G. 34/2014 art. 16 CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:
– prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele extrem de fragile sau casabile (daca este cazul);
– produsele sunt confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
- produse perisabile
- produse desigilate care au caracter de igiena sau personal
- consumabile desigilate
- carti, albume, reviste
- produse DIY
- ambalaje cadou
- produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat (cutia produsului)
- imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate
- produsele care au fost montate
- obiectele de bucatarie care au fost folosite
- produse care prezinta urme de folosire
- in cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate
7.9.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre CHOCOLAND. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
7.9.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 7.9.1.1, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
7.9.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.9.1.1, iar CHOCOLAND nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 7.9.5.
7.9.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
7.9.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/reexpediere vor fi suportate de catre CLIENT, la costurile solicitate de catre Curier pentru livrari standard, exceptie facand situatiile prezentate la punctele 7.9.1.1 si 7.9.1.2, precum si in cazul lipsei conformitatii conform 7.9.1.3, situatie in care CHOCOLAND va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii a unor produse gresite, conform cap.7.4., cheltuielile de returnare sunt in sarcina CHOCOLAND.
7.9.10 Modalitati de plata acceptate de catre CHOCOLAND disponibile:
– Plata cu ordin de plata in cont bancar: CLIENTUL va plati contravaloarea produselor comandate in contul bancar mentionat in formularul de COMANDA.
– Plata ramburs: CLIENTUL va plati agentului de curierat contravaloarea comenzii la primirea coletului.
– Plata cu cardul online: CLIENTUL va plati online cu cardul bancar.
– Plata prin PayPal: CLIENTUL va plati folosint contul sau de PayPal.
In unele situatii care tin de politica interna de marketing, securitatea platilor si a livrarilor, CHOCOLAND poate informa clientul ca anumite comenzi se pot onora doar daca se foloseste un anumit mod de plata. In cazul in care clientul refuza modalitatea de plata propusa, comanda se anuleaza fara nici un fel de obligatie de ambele parti.
Nu pot fi returnate produsele “Comenzi speciale” (produse personalizate sau confectionate la cerere). In cazul in care produsul returnat face parte dintr-o promotie/ discount/ pachet promotional si in urma returului conditiile initiale ale promotiei nu mai sunt indeplinite, suma aferenta se va deduce din contravaloarea produselor returnate care urmeaza sa fie platita clientului.
Prevederile legilor care guverneaza cumparaturile online nu se mai aplica in cazul in care clientul se prezinta la sediul firmei ca sa ridice personal comanda, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul magazinului online pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.
- Frauda
8.1. CHOCOLAND nu solicita CLIENTILOR sau UTILIZATORILOR sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale. Exceptie fac numai CLIENTII persoane juridice, in sensul obtinerii de catre CHOCOLAND a numarului de cont, respectiv a bancii CLIENTULUI, pe numele caruia se va face facturarea unei comenzi daca exista neclaritati sau pentru confirmarea comenzii.
8.2. CLIENTUL / MEMBRUL isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
8.3. CHOCOLAND declina orice responsabilitate, in situatia in care un MEMBRU /CLIENT ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele CHOCOLAND .
8.4. CLIENTUL sau MEMBRUL va informa CHOCOLAND asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
8.5. CHOCOLAND nu promoveaza SPAM-ul. Orice MEMBRU/ CLIENT care a furnizat explicit adresa sa de email pe SITE poate opta pentru stergerea acesteia, acesta insemnand dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de email. De asemenea, este interzisa trimiterea catre CHOCOLAND sau catre SITE a mesajelor care contin virusi, deruleaza campanii politice sau publicitare, scrisori in lant sau orice forma de spam.
8.6. Comunicarile realizate de catre CHOCOLAND prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. email) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturii catre acestea, la data transmiterii continutului.
8.7. Urmatoarele scopuri, atinse sau nu, vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau CHOCOLAND si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva acelora care au incercat sa, sau au atins aceste scopuri:
- 8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui MEMBRU/CLIENT prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
- 8.7.2. de a altera sau altfel modifica continutul SITE-ului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre CHOCOLAND catre MEMBRU /CLIENT
- 8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza SITE-ul
- 8.7.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre CHOCOLAND catre MEMBRU/ CLIENT atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
8.8. Urmarirea obtinerii unor avantaje prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale sau folosirea identitatii unor persoane de catre alte persoana) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la SITE-ul CHOCOLAND si raportarea catre autoritati.
- Limitarea de responsabilitate
9.1. CHOCOLAND nu poate fi tinuta responsabila in fata niciunei persoane fizice sau juridice care utilizeaza SITE-ul sau CONTINUT-ul, altfel decat in limita articolelor ce constituie prezentul DOCUMENT.
9.2. CHOCOLAND nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe SITE sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
9.3. In cazul in care un MEMBRU/ CLIENT considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre CHOCOLAND violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate contacta pentru detalii CHOCOLAND, conform detaliilor de contactare, astfel incat CHOCOLAND sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
9.4. CHOCOLAND nu garanteaza MEMBRULUI sau CLIENTULUI acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca, de a modifica, de a reproduce, de a copia, de a exploata partial si/sau integral CONTINUTUL, in orice maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al CHOCOLAND.
9.5. CHOCOLAND nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
9.6. CHOCOLAND este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre MEMBRU sau CLIENT prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al CHOCOLAND, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea MEMBRULUI, CLIENTULUI si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
9.7. CHOCOLAND nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.7.1. serviciul va fi potrivit cerintelor CLIENTULUI
9.7.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
9.7.3.produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor CLIENTULUI.
9.8. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt, sub nicio forma, responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre CLIENT sau MEMBRU si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
9.9 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de catre CHOCOLAND de la acel client, pentru respectiva livrare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura proforma si cea fiscala constituie contractul de vanzare-cumparare conform legislatiei romane in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea expeditiei cu privire la faptul ca a primit produsele si acestea sunt conform comenzii.
- Forta majora si cazul fortuit
10.1 CHOCOLAND, partenerii si furnizorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in ceea ce priveste continutul furnizat pe SITE, rezultand direct sau indirect din cauze de forta majora sau care nu depind de vointa CHOCOLAND. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare sau accesul neautorizat la echipamentul tehnic CHOCOLAND, virusii informatici, lipsa conexiunii la internet sau telefon, erorile de operare, greva, calamitati, razboi, etc.
10.2. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
10.4. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
10.5. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
10.6. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului, dar in limitele art. 10.3.
- Litigii
11.1. Prin folosirea/ vizitarea/ vizualizarea/ etc. a SITE-ului sau al oricarui continut trimis de catre CHOCOLAND MEMBRULUI/ CLIENTULUI prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile prezentelor capitole din „Termeni si conditii”.
11.2. Orice disputa cu referire la prezentele “Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre MEMBRU/CLIENT si CHOCOLAND se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul CHOCOLAND, in conformitate cu legile romane in vigoare.
11.3. CHOCOLAND nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea “Termenilor si conditiilor”.
11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.
- Dispozitii finale
12.1. CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul sau orice continut, fara notificare prealabila a MEMBRULUI sau CLIENTULUI.
12.2. CHOCOLAND nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
12.3. CHOCOLAND isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
12.4. Daca oricare dintre clauzele din prezentul DOCUMENT va fi gasita nula, indiferent de cauza, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni Termenii si conditiile prezente, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat, iar clientul isi isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea de pe site-ul www.chocoland.ro.
- Feedback
13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu serviciile si produsele ALEMI COM SRL, va rugam sa ne contactati prin email la contact@chocoland.ro. Feedback-ul poate fi transmis prin oricare din metodele puse la dispozitie, cu respectarea conditiilor legale: mesajele trebuie sa nu fie ilegale, amenintatoare, defaimatoare, etc. la adresa Chocoland sau a unei terte parti.
13.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii realizate de catre UTILIZATORII site-ului despre sau referitoare la CHOCOLAND sau site-ul www.chocoland.ro, la functionalitatea sau imbunatatirea acestuia, vor ramane proprietatea S.C. ALEMI COM SRL, care va detine exclusiv drepturile asupra punerii lor in practica si care va fi exonerata de orice obligatie de recompensare pentru acestea.